POATE VA INTERESEAZA



           Filiala  A.N.C.M.R.R.- Sector 6  Bucuresti vă invită să  participaţi in ziua de miercuri  25.09.2019 , orele 10.00 ,  la Adunarea Trimestriala   a Filialei A.N.C.M.R.R.-Sector 6 Bucuresti ce va avea  loc la Sala CINEMA din Cercul Militar National  Bucuresti.

         Cu acest prilej dorim să analizăm Teme solicitate si planificate , de interes pentru viaţa noastră de rezervişti militari:

     1.- Informare cu Activitatile si Documentele  aparute si desfasurate la nivel filiala si central  in Trim.III 2019;
 2.- Prezentarea Codului de Etica si Integritate ; Regulamentul Comisiei de Etica si Integritate al ANCMRR „ A
lexandru Ioan Cuza ” ;

        3.-Tema : Zece Teme de Constructie Continentala ( Europa Stat Federal Multinational )-Lucrare lansata /prezentata de autor interactiv cu participantii la adunare – prezinta Col.(r) Prof. Univ.dr. Constantin MANOLACHE;

4.- Informare privind promovarea profesiei de militar- prezinta  un Reprezentant al C.M.Sector 6.

5.-Discutii , intrebari , raspunsuri .

         Vă aşteptăm cu interes să fiţi alături de noi pentru un schimb de vederi si implicare directă şi responsabilă în activitatea Filialei A.N.C.M.R.R.
-Sector 6 Bucuresti.  
      
             
                               
        Presedintele Filialei A.N.C.M.R. - Sector 6 BUCUREŞTI                                                     
            Gl.bg.(r)


                           Marin CHIOŢEA 







       A.N.C.M.R.R.                                                                                             Data : 06.03.2019
„Alexandru Ioan Cuza”
FILIALA A.N.C.M.R.R.-SECTOR 6
        BUCURESTI
                                                                          


Stimați camarazi,
Vă transmitem răspunsul STB SA privind eliberarea cardurilor de călătorie pentru pensionarii militari. Răspunsul STB SA este urmare a solicitării Cosiliului Director.
 Cu stimă,
 Consiliul Director al ADMRR



Biroul Relatii Publice - Compartiment Secretariat Management Superior
Nr. Inreg. 58603/28.02.2019
  Catre: Domnul Dan Niculescu 
  Stimate Domn,
  Ca urmare a petitiei dumneavoastra, inregistrata la Societatea de Transport Bucuresti cu nr. BRP-CSMS 58603, va informam ca deocamdata nu a fost stabilit un termen limita pentru depunerea documentelor necesare obtinerii cardului pentru pensionari.
Ca atare, pana la eliberarea cardurilor, pensionarii vor putea calatori in continuare pe baza ultimului talon de pensie si a actului de identitate.
Referitor la intrebarea dumneavoastra, va comunicam ca in aceasta prima etapa sunt asteptate la centrele de vanzare, cu documentele necesare, persoanele pensionate la limita de varsta, cu stagiul complet, celelalte categorii de pensionari urmand sa fie anuntate in legatura cu procedura utilizata intr-o etapa ulterioara, pe care STB o va aduce la cunostinta publicului calator in timp util.
In ceea priveste categoriile de pensionari sectoriali (fosti angajati ai SRI, MAI, MApN etc.), momentan, acestia nu pot depune documentele necesare eliberarii abonamentelor de calatorie destinate pensionarilor care beneficiaza de gratuitate pe mijloacele de transport in comun intrucat, deocamdata, nu exista protocoale cu aceste case de pensii, insa, STB face demersuri pentru extinderea colaborarii cu toate casele de pensii.
Va multumim pentru intelegere!

Cu stima,
Constantin Tobescu,






POATE VĂ INTERESEAZĂ  !

1.      La  1 Ianuarie 2018 a intrat in vigoare o Hotarare de Guvern din 2017 privind efectuarea Inspectiei Tehnice Periodice la Autovehicule .
          - De interes:
                     *  ITP se face anual la masinile mai vechi de 12 ani
                          (inclusiv cele ce implinesc anul 12);
       *  ITP se face la 3 ani pentru masinile noi ;
                              *  ITP se face la 2 ani pentru masinile intre 1 an si 12 ani .

 2 .  Se lucreaza la Ministerul Sanatarii la un Proiect de Ordin al Ministrului privind bolile care pot afecta obtinerea carnetului de sofer sau conducerea autovehiculelor pe drumurile publice ;
                   -Sunt in vizor bolile cardiovasculare grave, diabet zaharat cu afectiunile care sunt 
                     generate de acesta  si alte boli cronice grave ;
         -Se intentioneaza controlul medical mai des , fiind vizate mai mult persoanele
                     varstnice .

 3.  Centenarul Unirii de la 1 Decembrie 2018 a debutat cu actiuni de mare amploare de nivel national .
       Printre  acestea mentionam:
                   -Alocarea sumei de 15 milioane lei de Guvern pentru sustinere celor
                     peste 2140 proiecte ;
 -Ridicarea unor lucrari de arta monumentala :
                              * Piata Victoriei –Bucuresti –Statuia Ecvestra a Regelui Ferdinant I;
                      * Piata Universitatii –Bucuresti-Monumentul lui I.C.Brateanu ;
*Monumentul General Henry Berthelot.

    4.   In stadiul de concurs Monumentul Reginei Maria .
    5.   Restaurarea Salii Unirii –Alba Iulia .

   6.   Statuia Regelui Ferdinant I –Iasi ;

   7.   Arborarea celui mai mare drapel tricolor din tara-Iasi .

8.   Reparatia si punerea in circuitul turistic a casei generalului Henry Berthelot.

NOTA : Pe masura aparitiei si a altor proiecte de amploare va vom informa oportun.

                                     BIROUL PERMANENT AL FILIALEI A.N.C.M.R.R.-SECTOR 6 BUCURESTI
                   

















MESAJ PENTRU FOSTII ABSOLVENTI :
      -   LICEUL L.M. “Dimitrie Cantemir” Breaza  si
      -  Absolvenţi ai şcolilor militare de ofiţeri promoţiile 1958 – 1963.

Domnilor președinți ai filialeleor județene ANCMRR

Colonelul (r) GHEORGHE  SIBECHI din Iaşi, absolvent al Liceului Militar Dimitrie Cantemir” Breaza, promoţie 1959 lucrează la o broşură omagială cu titlul  “L.M. “Dimitrie Cantemir” Breaza - Începuturile 1949 - 1960”. Pentru o cât mai bună documentare doreşte să ia legătura cu foşti cantemirişti din  promoţiile 1958 – 1960, precum şi cu absolvenţi ai şcolilor militare de ofiţeri promoţiile 1958 – 1963.
          Domnul colonel doreşte fotografii de grup din liceu, şcoala militară, date statistice  referitoare la realizări profesionale,funcţii importante deţinute în decursul anilor de absolvenţi ai liceului.
          Adresa de contact este: Iaşi , str. Dr. Vicol, nr.4, ap.1, telefon 0744 781 487.
Rugăm preşedinţii de filiale să informeze pe membrii filialei despre această solicitare . 
Cu stimă
Col.(r) ing. Marin ANDREI





PRODUCTON
imprimă calitatea documentelor tale


Magazinul SC PRODUCTON SRL, situat Bul. Ion Mihalache nr.121,bl.9A,  Sector 1, București, acordă tuturor cadrelor militare active, în rezervă sau retragere, care pot face dovada calitații lor cu legitimația de serviciu sau cuponul de pensie, următoarele discounturi: 10% pentru achiziția de cartușe noi de imprimante; 20% pentru reîncărcare cartușe. Persoane de contact: Col.(r) Tudorica Ionel, Mr.(r) Calian Laurențiu. Contact telefonic: 021.224.3864; 0746.219.945




GHID
CU PROCEDURILE DE URMAT ÎN CAZUL DECESULUI UNUI
MEMBRU AL A.N.C.M.R.R.




1.       Documente necesare și ordinea lor cronologică:
·         Certificat de constatare a decesului – de la medicul de familie sau alt medic.
·         Certificat de îmbălsămare –ambele se dau pe baza buletinului de identitate al decedatului, la 24 ore de la deces.
·         Certificatul de deces și adeverința de înhumare se dă de către primăria pe raza căreia a avut loc decesul.
Acte necesare:
-          certificat constatare deces;
-          buletin de identitate;
-          certificat de naștere;
-          certificat de căsătorie;
-          timbru fiscal;
-          livret militar (dacă decedatul avea sub 63 de ani);
-          Dacă decesul asurvenit la spital sau pe stradă sau la altă adresă se pot obține și de la primăria respectivă.
·      Adeverința de depunere la Capelă se eliberează de Direcția de Sănătate Publică a municipiului București (str. Spiru Haret, nr.14, tel.: 021 3112180, între orele 8°°-20°°) pe baza următoarelor acte:
-          adeverință de înhumare;
-          certificat de îmbălsămare.
Notă: ordinea trebuie respectată deoarece, primăria reține actul de constatare deces și buletinul de identitate iar la D.S.P. nu se reține nimic.
La Cimitirul Militar Ghencea I sau III se depun următoarele acte:
-       adeverință de depunere la Capelă;
-       adeverință de înhumare;
-       certificat de deces;
-       talon pensie (copie);
-       decizie de pensionare (copie).


Ceremonialul militar este gratuit și se asigură la cererea familiei. Pentru ceremonial sunt necesare următoarele acte:
-          cerere tip eliberată și aprobată de Garnizoană-cu 24 de ore înainte de ziua înhumării
-          certificat de deces (copie);
-          talon pensie (copie);
-          decizie de pensionare (copie);
-          livret militar (copie);
-          certificat de constatare deces;
-          declarație pe propria răspundere (decedatul nu a suferit vreo condamnare).
-          Comandamentul Garnizoanei București este situat pe str. Antiaeriană- lângă Cimitirul Tăcerii- Troleibuz 96- capăt.
Serviciul religios se poate organiza cu preot militar sau cu preot civil din parohia unde a locuit decedatul.
·      La Cimitirul Ghencea I există o sală pentru parastase, cu o capacitate de până la 60 de locuri. Aceasta se poate închiria, iar meniul se poate asigura, contra cost, de popota militară de la Complexul Militar din Aleea Haiducului din Drumul Taberei, stația R.A.T.B. ,,Favorit”.
·      Decedatului i se poate asigura ceremonialul militar și în cazul în care este îmbrăcat civil, de asemenea, ceremonialul se poate desfășura la orice cimitir din sectoarele Bucureștene (parohiale, particulare, de stat etc.).
·      Este indicat să nu fie angajate firme particulare funerare pentru că sunt foarte costisitoare. (Ex.: numai pentru a scoate unele documente de la Primărie și D.S.P. pretind 700- 800 lei).
·      În situația în care familia respectivă nu are urmaș sau sunt suferinzi, acest lucru să fie anunțat la tel. 021 4117808 și se rezolvă cu cineva din familie.
·      Sunt și firme cu prețuri mai modeste, atât la sicrie, cât și la transport, au fost cazuri când au acceptat și plata în rate până la primirea ajutorului de deces. Acestea pot rezolva și multe probleme referitoare la prosoape, batiste lumânări, coroane, jerbe și scrisul pe ele.
·         Pentru informații suplimentare poate fi consultat reprezentantul din Comitetul Filialei Sector 6-Dl. col.(r) RUJOIU GHEORGHE - Tel.fix       021 4117808
                                                      - Tel. Mobil  0788700604
                                                                             0724294236


2.       Drepturile ce se cuvin familiei (urmașilor legali)

·         Dacă este membru C.A.R. și are achitate toate obligațiile, către C.A.R. și A.N.C.M.R.R.-Sector 6, primește:
-          cotizația depusă la C.A.R.
-          fondul de deces(100 lei)
-          ajutorul de deces , funcţie de vechime.
Aceste sume pot fi ridicate de persoana care este trecută în cerera de înscriere la C.A.R. care trebuie să prezinte, în copie următoarele documente:
-          certificatul de deces;
-          talonul de pensie al decedatului;
-          certificatul de căsătorie;
-          certificatul de naștere;
-          carnetul de membru C.A.R., în original.
·         Se mai acordă un ajutor de deces de la Casa de Pensii Sectorială a M.Ap.N., în valoare de 2250 lei, pe baza următoarelor documente:
-          originalul talonului de pensie din ultima lună (dacă talonul este mai vechi, acesta se vizează de către Casa de Pensii a M.Ap.N. din Drumul Taberei);
-          certificatul de deces (copie), iar pe original se pune ștampila cu suma primită;
-          certificat de căsătorie (copie) ;
-          certificat de naștere (copie);
-          facturile cu cheltuielile ocazionate de înhumare în original, cu numele persoanei care a ridicat ajutorul.
·         În situația în care soția nu are sau are o pensie mai mică decât  ½ din pensia soțului, se poate opta pentru o pensie de urmași, prezentându-se la Casa de Pensii a M.Ap.N. din Drumul Taberei cu următoarele documente, în copie:
-          certificatul de deces al soțului;
-          talon de pensie al decedatului;
-          certificatul de căsătorie;certificatul de naștere al urmașului;
-          buletinul de identitate a urmașului;
-          talon de pensie a urmașului, dacă este pensionar.
Programul la Casa de Pensii a M.Ap.N. este lunea și joia, între orele 13°°-15°°








Evenimente sportive în lume în 2014 care pot fi urmărite la TV sau în realitate.

01.02-15.03 Turneul celor 6 națiuni la RUGBY
07.02-23.02 Jocurile Olimpice de iarnă
07.03-09.03 C.M. de atletism
19.04-05.05 C.M. Snooker
14.05.2014 Finala Europa League – fotbal
24.05.2014 Finala Campions League –fotbal
12.06-13.07 Campionatul Mondial de fotbal
10.08- 17.08 C.E. de Atletism
12.08.2014 SuperCupa Europei la fotbal
03.09- 12.09 Campionatul M. Gimnastică

07.12-21.12 C.E. de Handbal feminin






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu