Filiala A.N.C.M.R.R.- Sector 6 Bucuresti vă invită să participaţi in ziua de miercuri 25.09.2019 , orele 10.00 , la Adunarea Trimestriala a
Filialei A.N.C.M.R.R.-Sector 6 Bucuresti ce va avea loc la Sala CINEMA din Cercul Militar National
Bucuresti.
Cu acest prilej dorim
să analizăm Teme solicitate si planificate , de interes pentru viaţa noastră de
rezervişti militari:
1.-
Informare cu Activitatile si Documentele
aparute si desfasurate la nivel filiala si central in Trim.III 2019;
2.-
Prezentarea Codului de Etica si Integritate ; Regulamentul Comisiei de Etica si
Integritate al ANCMRR „ A
lexandru
Ioan Cuza ” ;
3.-Tema :
Zece Teme de Constructie Continentala ( Europa Stat Federal Multinational )-Lucrare
lansata /prezentata de autor interactiv cu participantii la adunare – prezinta Col.(r)
Prof. Univ.dr. Constantin MANOLACHE;
4.- Informare
privind promovarea profesiei de militar- prezinta un Reprezentant al C.M.Sector 6.
5.-Discutii , intrebari , raspunsuri .
Vă
aşteptăm cu interes să fiţi alături de noi pentru un schimb de vederi si
implicare directă şi responsabilă în activitatea Filialei A.N.C.M.R.R.
-Sector 6 Bucuresti.
Presedintele Filialei A.N.C.M.R. - Sector 6
BUCUREŞTI
Gl.bg.(r)
Marin CHIOŢEA
A.N.C.M.R.R.
Data : 06.03.2019
„Alexandru Ioan Cuza”
FILIALA
A.N.C.M.R.R.-SECTOR 6
BUCURESTI
Stimați camarazi,
Vă transmitem răspunsul STB SA privind eliberarea
cardurilor de călătorie pentru pensionarii militari. Răspunsul STB SA este
urmare a solicitării Cosiliului Director.
Cu stimă,
Consiliul Director al ADMRR
Biroul Relatii
Publice - Compartiment Secretariat Management Superior
Nr. Inreg.
58603/28.02.2019
Catre:
Domnul Dan Niculescu
Stimate Domn,
Ca urmare a petitiei dumneavoastra, inregistrata la Societatea de Transport
Bucuresti cu nr. BRP-CSMS 58603, va informam ca deocamdata nu a fost stabilit
un termen limita pentru depunerea documentelor necesare obtinerii cardului
pentru pensionari.
Ca atare, pana la eliberarea cardurilor, pensionarii vor putea calatori in
continuare pe baza ultimului talon de pensie si a actului de
identitate.
Referitor la intrebarea dumneavoastra, va comunicam ca in aceasta prima
etapa sunt asteptate la centrele de vanzare, cu documentele necesare,
persoanele pensionate la limita de varsta, cu stagiul complet, celelalte
categorii de pensionari urmand sa fie anuntate in legatura cu procedura
utilizata intr-o etapa ulterioara, pe care STB o va aduce la cunostinta
publicului calator in timp util.
In ceea priveste categoriile de pensionari sectoriali (fosti angajati ai
SRI, MAI, MApN etc.), momentan, acestia nu pot depune documentele necesare
eliberarii abonamentelor de calatorie destinate pensionarilor care beneficiaza
de gratuitate pe mijloacele de transport in comun intrucat, deocamdata, nu
exista protocoale cu aceste case de pensii, insa, STB face demersuri pentru
extinderea colaborarii cu toate casele de pensii.
Va multumim pentru intelegere!
Cu stima,
Constantin Tobescu,
POATE VĂ INTERESEAZĂ
!
1.
La
1 Ianuarie 2018 a intrat in vigoare o Hotarare de Guvern din 2017
privind efectuarea Inspectiei Tehnice Periodice la Autovehicule .
- De interes:
* ITP se face anual la masinile mai vechi de 12
ani
(inclusiv cele ce
implinesc anul 12);
* ITP se face la 3 ani pentru masinile noi ;
* ITP se face la 2 ani pentru masinile intre 1
an si 12 ani .
2 . Se lucreaza la Ministerul Sanatarii la un
Proiect de Ordin al Ministrului privind bolile care pot afecta obtinerea
carnetului de sofer sau conducerea autovehiculelor pe drumurile publice ;
-Sunt
in vizor bolile cardiovasculare grave, diabet zaharat cu afectiunile care
sunt
generate de acesta si alte boli cronice grave ;
-Se intentioneaza controlul
medical mai des , fiind vizate mai mult persoanele
varstnice .
3. Centenarul Unirii de la 1 Decembrie 2018 a
debutat cu actiuni de mare amploare de nivel national .
Printre acestea mentionam:
-Alocarea sumei de 15
milioane lei de Guvern pentru sustinere celor
peste 2140 proiecte ;
-Ridicarea unor lucrari de
arta monumentala :
* Piata Victoriei
–Bucuresti –Statuia Ecvestra a Regelui Ferdinant I;
* Piata
Universitatii –Bucuresti-Monumentul lui I.C.Brateanu ;
*Monumentul
General Henry Berthelot.
4. In stadiul de concurs
Monumentul Reginei Maria .
5. Restaurarea Salii Unirii –Alba
Iulia .
6. Statuia Regelui Ferdinant I
–Iasi ;
7. Arborarea celui mai mare
drapel tricolor din tara-Iasi .
8. Reparatia si punerea in
circuitul turistic a casei generalului Henry Berthelot.
NOTA : Pe masura aparitiei si a altor
proiecte de amploare va vom informa oportun.
BIROUL PERMANENT AL FILIALEI
A.N.C.M.R.R.-SECTOR 6 BUCURESTI
MESAJ PENTRU FOSTII ABSOLVENTI :
- LICEUL L.M. “Dimitrie Cantemir” Breaza
si
- Absolvenţi ai şcolilor militare de ofiţeri
promoţiile 1958 – 1963.
Domnilor președinți ai
filialeleor județene ANCMRR
Colonelul (r) GHEORGHE
SIBECHI din Iaşi, absolvent al Liceului Militar “Dimitrie Cantemir” Breaza, promoţie 1959
lucrează la o broşură omagială cu titlul “L.M.
“Dimitrie Cantemir” Breaza - Începuturile
1949 - 1960”. Pentru o cât mai bună
documentare doreşte să ia legătura cu foşti cantemirişti din promoţiile
1958 – 1960, precum şi cu absolvenţi ai şcolilor militare de ofiţeri promoţiile
1958 – 1963.
Domnul colonel doreşte fotografii de grup din liceu,
şcoala militară, date statistice referitoare la realizări
profesionale,funcţii importante deţinute în decursul anilor de absolvenţi ai
liceului.
Adresa de contact
este: Iaşi , str. Dr. Vicol, nr.4, ap.1, telefon 0744 781 487.
Rugăm preşedinţii de filiale să
informeze pe membrii filialei despre această solicitare .
Cu stimă
Col.(r) ing. Marin ANDREI
PRODUCTON
imprimă calitatea documentelor tale
Magazinul SC PRODUCTON SRL, situat Bul. Ion Mihalache nr.121,bl.9A, Sector 1, București, acordă tuturor cadrelor militare active, în rezervă sau retragere, care pot face dovada calitații lor cu legitimația de serviciu sau cuponul de pensie, următoarele discounturi: 10% pentru achiziția de cartușe noi de imprimante; 20% pentru reîncărcare cartușe. Persoane de contact: Col.(r) Tudorica Ionel, Mr.(r) Calian Laurențiu. Contact telefonic: 021.224.3864; 0746.219.945
GHID
CU PROCEDURILE DE URMAT ÎN CAZUL DECESULUI UNUI
MEMBRU AL A.N.C.M.R.R.
1.
Documente necesare și ordinea lor
cronologică:
·
Certificat
de constatare a decesului – de la medicul de familie sau alt medic.
·
Certificat
de îmbălsămare –ambele se dau pe baza buletinului de identitate al decedatului,
la 24 ore de la deces.
·
Certificatul
de deces și adeverința de înhumare se dă de către primăria pe raza căreia a
avut loc decesul.
Acte necesare:
-
certificat
constatare deces;
-
buletin
de identitate;
-
certificat
de naștere;
-
certificat
de căsătorie;
-
timbru
fiscal;
-
livret
militar (dacă decedatul avea sub 63 de ani);
-
Dacă
decesul asurvenit la spital sau pe stradă sau la altă adresă se pot obține și
de la primăria respectivă.
· Adeverința de depunere la Capelă se eliberează
de Direcția de Sănătate Publică a municipiului București (str. Spiru Haret,
nr.14, tel.: 021 3112180, între orele 8°°-20°°) pe baza următoarelor acte:
-
adeverință
de înhumare;
-
certificat
de îmbălsămare.
Notă: ordinea trebuie respectată deoarece,
primăria reține actul de constatare deces și buletinul de identitate iar la
D.S.P. nu se reține nimic.
La Cimitirul Militar Ghencea I sau III se
depun următoarele acte:
- adeverință de depunere la Capelă;
- adeverință de înhumare;
- certificat de deces;
- talon pensie (copie);
- decizie de pensionare (copie).
Ceremonialul militar este gratuit și se asigură la cererea familiei. Pentru
ceremonial sunt necesare următoarele acte:
-
cerere
tip eliberată și aprobată de Garnizoană-cu 24 de ore înainte de ziua înhumării
-
certificat
de deces (copie);
-
talon
pensie (copie);
-
decizie
de pensionare (copie);
-
livret
militar (copie);
-
certificat
de constatare deces;
-
declarație
pe propria răspundere (decedatul nu a suferit vreo condamnare).
-
Comandamentul
Garnizoanei București este situat pe str. Antiaeriană- lângă Cimitirul Tăcerii-
Troleibuz 96- capăt.
Serviciul religios
se poate organiza cu preot militar sau cu preot civil din parohia unde a locuit
decedatul.
· La Cimitirul Ghencea I există o sală
pentru parastase, cu o capacitate de până la 60 de locuri. Aceasta se poate
închiria, iar meniul se poate asigura, contra cost, de popota militară de la
Complexul Militar din Aleea Haiducului din Drumul Taberei, stația R.A.T.B.
,,Favorit”.
· Decedatului i se poate asigura
ceremonialul militar și în cazul în care este îmbrăcat civil, de asemenea,
ceremonialul se poate desfășura la orice cimitir din sectoarele Bucureștene
(parohiale, particulare, de stat etc.).
· Este indicat să nu fie angajate firme
particulare funerare pentru că sunt foarte costisitoare. (Ex.: numai pentru a
scoate unele documente de la Primărie și D.S.P. pretind 700- 800 lei).
· În situația în care familia respectivă nu
are urmaș sau sunt suferinzi, acest lucru să fie anunțat la tel. 021 4117808 și
se rezolvă cu cineva din familie.
· Sunt și firme cu prețuri mai modeste, atât
la sicrie, cât și la transport, au fost cazuri când au acceptat și plata în
rate până la primirea ajutorului de deces. Acestea pot rezolva și multe
probleme referitoare la prosoape, batiste lumânări, coroane, jerbe și scrisul
pe ele.
·
Pentru
informații suplimentare poate fi consultat reprezentantul din Comitetul
Filialei Sector 6-Dl. col.(r) RUJOIU
GHEORGHE - Tel.fix 021 4117808
- Tel. Mobil 0788700604
0724294236
2. Drepturile ce se cuvin familiei (urmașilor legali)
·
Dacă
este membru C.A.R. și are achitate toate obligațiile, către C.A.R. și
A.N.C.M.R.R.-Sector 6, primește:
-
cotizația
depusă la C.A.R.
-
fondul
de deces(100 lei)
-
ajutorul
de deces , funcţie de vechime.
Aceste sume pot fi ridicate de persoana
care este trecută în cerera de înscriere la C.A.R. care trebuie să prezinte, în
copie următoarele documente:
-
certificatul
de deces;
-
talonul
de pensie al decedatului;
-
certificatul
de căsătorie;
-
certificatul
de naștere;
-
carnetul
de membru C.A.R., în original.
·
Se
mai acordă un ajutor de deces de la Casa de Pensii Sectorială a M.Ap.N., în
valoare de 2250 lei, pe baza următoarelor documente:
-
originalul
talonului de pensie din ultima lună (dacă talonul este mai vechi, acesta se
vizează de către Casa de Pensii a M.Ap.N. din Drumul Taberei);
-
certificatul
de deces (copie), iar pe original se pune ștampila cu suma primită;
-
certificat
de căsătorie (copie) ;
-
certificat
de naștere (copie);
-
facturile
cu cheltuielile ocazionate de înhumare în original, cu numele persoanei care a
ridicat ajutorul.
·
În
situația în care soția nu are sau are o pensie mai mică decât ½ din pensia
soțului, se poate opta pentru o pensie de urmași, prezentându-se la Casa de
Pensii a M.Ap.N. din Drumul Taberei cu următoarele documente, în copie:
-
certificatul
de deces al soțului;
-
talon
de pensie al decedatului;
-
certificatul
de căsătorie;certificatul de naștere al urmașului;
-
buletinul
de identitate a urmașului;
-
talon
de pensie a urmașului, dacă este pensionar.
Programul la Casa de Pensii a
M.Ap.N. este lunea și joia, între orele 13°°-15°°
Evenimente sportive în lume în 2014 care pot fi urmărite la TV sau în
realitate.
01.02-15.03 Turneul celor
6 națiuni la RUGBY
07.02-23.02 Jocurile
Olimpice de iarnă
07.03-09.03 C.M. de
atletism
19.04-05.05 C.M. Snooker
14.05.2014 Finala Europa
League – fotbal
24.05.2014 Finala
Campions League –fotbal
12.06-13.07 Campionatul
Mondial de fotbal
10.08- 17.08 C.E. de
Atletism
12.08.2014 SuperCupa
Europei la fotbal
03.09- 12.09 Campionatul
M. Gimnastică
07.12-21.12 C.E. de
Handbal feminin
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu